نرم افزارهای سرگرمی
نوشته شده توسط : سعید مرادی

 

دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا با Wondershare Scrapbook Studio 2.0.0

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-16/ondershare-Scrapbook-Studio-.jpg

 

نرم افزار Scrapbook Studio یک دفتر خاطرات مالتی مدیا می باشد که از نظر اسم و کاربرد مانند یک دفتر خاطرات معمولی است اما از لحاظ عملکرد و قابلیت دارای امکانات فراوان و بسیار جالبی می باشد.

 شما در این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول روز برایتان رخ می دهد را درون آن یاد داشت نموده و برای همیشه آنها را ثبت نمایید.

 همچنین می توانید در کنار نوشتن متن با قرار دادن عکس و یا فیلم های مربوط به همان روز به عنوان مثال جشن تولد باعث جذابیت بیشتر دفتر خاطرات خود شوید.

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار

- رایگان بودن

- امکان ساخت کارت پستال

- امکان ساختن تقویم با تصویر مورد نظر

- امکان قراردادن افکتهای زیبا برای متن

- برش عکس و قرار دادن افکتهای زیبا بر روی عکس

- داشتن فونت های بسیار زیبا به جهت نوشتن به شکل دستی

- داشتن انواع صفحات آماده زیبا با طرح های متنوع جهت نوشتن

- محیط گرافیکی ساده

- داشتن حجم مناسب

 

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا با Wondershare Scrapbook Studio 2.0.0

 

مديريت و نگهداري با آزمايشگاه مجازي آكواريم - Sea Apple Aquarium Lab v2011.0.0

 


http://img.vatandownload.com/mk/1.9.89/BoxAquariumLab.jpg


پروش ماهي يكي از موارد مورد علاقه افراد در منزل مي باشد. شايد بيشتر شما دوستان در منزل آکواریوم داريد و از ماهي هاي خود به خوبي نگهداري ميكنيد. و شايد هم جزو آن دسته از افراد هستيد كه علاقه به اين كار دارد و دوست داشيد يك آکواریوم خريداري كنيد و ماهي هاي رنگارنگ را در آن پروش دهيد. نگاه كردن به آب و مخصوصا شناي ماهيان زينتي در آکواریوم لذت بخش بوده و بيشتر علاقه مندان به اين حرفه حتي اسكرين سيور آکواریوم در رايانه خود دارند و حداقل يك بار اين تجربه مجازي را داشته اند. نگهداري ماهي در دنياي واقعه اي شرايط و محدوديتهايي دارد و ما بايد به دقت و با حساسيت بسيار زياد از اين ماهي هاي زينتي پرستاري كنيم. به علت حساسيت اين گونه ماهي هاي زينتي يك اشتباه كوچك باعث از ميان رفتم تمامي زحمات شما ميشود. اگر جزو آن دسته از افراد حرفه اي باشيد با مطالعه بسيار زياد و استفاده از تجربيات ديگران در مورد هر يك از خصوصات ماهي ها و روش نگهداري از آنها ميتوانيد تا حدودي ميتوانيد از بروز اشتباهات و پرورش صحيح ماهي ها درست عمل كنيد. نرم افزار قدرتمند Sea Apple Aquarium Lab براي مديريت و برنامه ريزي در نگهداري صحيح آکواریوم آماده شده است. شما با استفاده از اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد به مديريت كامل و امور روزانه آکواریوم همانند كنترل دماي آپ و همچنين زمان تعويض آب آکواریوم به صورت دوره اي انجام دهيد شما ميتوانيد بدون دانش در اين زمينه و با كمك اين نرم افزار به مديريت كامل يك آکواریوم بپردازيد. نظارت كامل و بدون عيب منجر به يك آکواریوم واقعا زيبا و ماهيان سالم و سرحال مي باشد. نرم افزار Sea Apple Aquarium Lab ميتوانيد در تجزيه و تحليل قرار دادن آب و تست و آزمون هاي مختلف بر روي PH آب مواردي از جمله مواد شيميايي، قليايي، آمونياك، كلسيم و ... را بعد از محاسبه به صورت رسم نمودار هاي پيشرفته مشاهده نماييد. شما با كمك اين نرم افزار ميتوانيد مشخصات كامل موجودات دريايي خود از جمله ماهي، مرجان، و گياهان موجود در آکواریوم را به صورت نگهداري از عكس،‌تاريخ خريداري شده، عادات غذايي، نوع زندگي در آب شيرين يا شور و ... را جمع آوري نماييد. در صورتي كه شما بخواهيد آکواریوم خريداري كنيد با توجه به اطلاعات وارد شده برنامه به صورت اتوماتيك اندازه و ابعاد مورد نياز و همچنين وزن انرژي مورد نياز هزينه برق، پمپ ها، چراغ ها و دستگاههاي الكترونيكي مورد نياز و همچنين هزينه هاي مورد نياز براي نگهداري به صورت روزانه، ماهيانه، و ساليانه به شما رائه مي نماييد.
 

 

ادامه مطلب مديريت و نگهداري با آزمايشگاه مجازي آكواريم - Sea Apple Aquarium Lab v2011.0.0
 
 

Portable Dream Computer Piano 2.0 نرم افزار پیانو کامپیوتر رویایی

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/8.2.89/zzz/piano.jpg

در این پست یک سورپرایز بی نظیر برای آهنگ سازان و دوست داران موسیقی داریم. نرم افزار فوق العاده قدرتمند Dream Computer Piano که می خواهیم امروز شما را با آن آشنا سازیم یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موسیقی با پیانو دیجیتالی می باشد. عموما نرم افزار های ساخت موزیک به صورت کلی بوده و برای ایجاد نیاز به یک اسدیو ضبط و تنظیم صدا می باشند ولی با دانلود پیانو این نرم افزار شما قادر خواهید به طور اختصاصی و با تمام فنون پیانو به نواختن پیانو بپردازید.
لازم به ذکر است شما هیچ نیازی به دانستن علم موسیقی نخواهید داشت، بلکه فقط با ترکیبی موزون از آهنگ ها در کامپیوتر نیز می توانید آهنگ سازی خود را به صورت مبتی شروع نمایید. ولی اگر کمی با پیانو، نت و علم موسیقی آگاهی داشته باشید می توانید با این پیانو دیجیتالی با قدرت بیشتر از یک پیانو واقعی بنوازید و آثار بی نظیری را ایجاد کنید. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت میکس آهنگ و صوت ها به همراه نواختن اشاره نمود که به شما در بهتر کردن آهنگ های نمونه کمک خواهد کرد.

 

ادامه مطلب Portable Dream Computer Piano 2.0 نرم افزار پیانو کامپیوتر رویایی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: